dissabte, 8 de febrer del 2014

St. Miquel vs Casp (Aleví femení bàsquet)

Ha estat un bon partit ja que hem aconseguit no desconcentrar-nos ni baixar el nivell ni un sol minut.... era el nostre principal objectiu ja que feia bastant temps que no ho aconseguíem....i ho hem aconseguit de sobres! Hem estat agressives defensivament, molt valentes en atac i sabent en tot moment com havíem d'actuar. L'única errada d'aquest partit ha estat que a vegades tiràvem sense ni pensar-nos-ho... i penseu que cada tir s'ha de seleccionar bé. D'altra banda, no ens hem acabat d'obrir bé quan treiem de fons o de banda, però mirant el conjunt ha estat un molt bon partit, com dels que feia temps que no veia!

Sobretot, vull remarcar, que m'ha agradat molt que avui s'ha tornat a veure i a destacar el talent de certes jugadores que s'havia mig apagat.... avui TOTES hem sumat i hem aportat el nostre gra de sorra.. si seguim així...serem un equip imparable!

Resultat: 39-29 (no s'han jugat els 5 últims minuts per la pluja però ja ha quedat com a guanyat).

Anna Rull

4 comentaris:

Unknown ha dit...

molt be ! som unes campiones !!

Unknown ha dit...

Em estat molt alerta en tot el partit i per aixo em obtingut la victoria
Felicitats equip!!!

Clara Sanchez ha dit...

Es el segon partit que juguem i l'hem guanyat encara que no es van jugar els ultims 5 minuts per culpa de la pluja. Crec que hem jugat be, i el resultat ho demostra!!!

Clara Sanchez ha dit...

El partit contra el Bon Pastor l'hem guanyat sense problemes. Durant els ultims deu segons del 6é quart la Miren la Carlota i jo em fet una jugada que he acabat amb un tir bastant lluny de l'ampolla i l'he canastat. Estic molt contenta!!!