divendres, 14 de febrer del 2014

Handbol Alevi CSM vs Sants Ubae

Avui l'equip Alevi d'handbol ha guanyat un partit molt important per mantenir-se a mitja taula. Un partit que no ha estat gaire bo però que al final ens hem ensortit. 

El primer quart el resultat ha estat de 7-3 a favor. Bona circulació de pilota amb una bona defensa a fet que hagi estat el quart més bó per nosaltres.

El segon quart ens ha costat més. Ens hem dormit en defensa i hem arribat a perdre 3-4 però al final em remuntat gràcies a un temps mort que ens ha servit per recordar idees. Al final 7-5 i amb jugada assejada final que ha acabat en gol.

El tercer quart potser ha estat el més fluix. Molt poca mobilitat de pilota i molt poques ajudes. Resultat: 2-7.

L'últim quart ha estat molt millor respecte al tercer tot i que hem tingut algunes coses que em tingut que rectificar. Al final 7-4 i tres puntets que ens han ajudat a mantenir-nos a mitja taula. 

Ha seguir treballant!!!

4 comentaris:

Nacho De Merlo ha dit...

Si es veritat en algun quart vam cometre alguns errors pero tot i així ens posem cap damunt .
Cal seguir treballant a les hores de entreno i no fern el tonto << Sense Ofendre >>
Anims nois!!!

Alex De Merlo ha dit...

jo crec que aquest partit era molt complicat, tambe es cert que ens faltavan persones.Pero com diu el albert emb de seguir aixi millorant i obrir espais.

fargas ha dit...

va estar be el partit pero em de obrir mes els espais,aquest partit estava tirat ,el que vem fer va ser jugar malement pero bueno si bem guanyar ja esta,em de segui guanyant pero obrin espais i passant mes la pilota i tambe anar a buscar la pilota a qui treu la falta o quan treu la pilota el MAX,JOEL o el YAGO.
bueno espero que os hagi agradat el meu comentari.
ANIMS NOIX !!!!!!!!!!

Alex De Merlo ha dit...

jo crec que aquet partit va ser una mica facilet pero si obrim mes espais guanyarem mes partits.



anims nois seguim aixi o podrem conseguir!!!!!!!!