diumenge, 2 de febrer del 2014

PRE-ALEVÍ FEMENI BASQUET

Primera victòria de la segona lliga!

Divendres vam jugar contra Liceu Francés i vam aconseguir la primera victòria d'aquesta segona lliga (49-22).

Va ser un partit molt complet en el que totes les jugadores van sortir a la pista amb moltes ganes de guanyar i passar-s'ho bé i així va ser.

Una defensa molt intensa, apretant a totes les jugadores ens va permetre tallar i robar moltes pilotes que van fer que acabèssim ficant molts punts de contraatac.

Ens agradaria felicitar a totes les jugadores ja que no vam abaixar els braços en cap moment tot i anar sempre per davant el marcador (exceptuant el primer quart).

Cal seguir treballant per aconseguir la segona victòria consecutiva al camp de l'Aula el divendres a les 18.

Som-hi noies!!!

Carla i Laura

2 comentaris:

Irene ha dit...

Vam defensar superbé!! I m'ho vaig passar molt bé!
Estic molt contenta!

1,2,3 Sant Miquel!!

Anònim ha dit...

Siempre que defensem be i amb ganes guanyem.
M'ho vaig pasar molt be.

Anna P.