diumenge, 8 de novembre del 2015

Pre-aleví d'Handbol

Derrota inesperada del sant miquel davant del millor equip del grup. I es que aquest cap de setmana el pre-aleví ha ha tingut uns primers 15 minuts dolços i uns últims 25 minuts molt amargs. On no hem jugat com realment sabem. 

I es que després del primer quart, amb un parcial de 6-15.  I una primera meitat del segon amb 5-6 semblava que el partit era nostre. Però desprès de demanar temps mort per dosificar els jugadors hem agafat una mala dinàmica on ens ha portat a la derrota.  

Motiu: La falta d'intensitat. Però gràcies això hem pogut veure on es on més fallem.  

Derrota que no reflexe la qualitat dels nostres. Però ens servirà per està més possats en el partit quan les coses ens van bé.

Els darrers 3 quarts els hem perdut per 3 gols. Ara falta seguir treballant per encarar bé els propers partits.

La part positiva. Que tots els jugadors van marcar.


28 comentaris:

jorge gomez ha dit...

la primera part o bem fer be a la segona alguns llulladors estaven cansats pero la 3 part i la la vem saense fer cas

albert ha dit...

el dia 7 de noviembre vem tenir el partit mes dur de la temporada contra el voramar vem perdre per tres quarts .tambe vem perdre per no fer les tecniques de TOBE.Els altres partits ancara ens o currarem mes.

Lucas ha dit...

hola soc el Lucas un membre de l'equip d'hanbol i no vaig anar al partit pero o van donar tot.

dani ha dit...

Hola soc el dani.
Jo crec que vam jugar malament. Pero tambe s'ha de dir que ells tenien mes canvis. Al sortir del partit estava una mica enfadat amb l'arbit perque no pitaba res.

hector ha dit...

hola soc el hector i crec que va estar igualat pero vam perdre.

dani ha dit...

hem de jugar millor el proxim partit contra Safa Horta.

hector ha dit...

va ser dur

hector ha dit...

els guanyarem

hector ha dit...

fuerza csm

dani ha dit...

hector vas jugar molt be pero s'hsa de millorar com tothom

hector ha dit...

a entrenar

dani ha dit...

estara igualat el partit contra el Safa Horta

hector ha dit...

si

hector ha dit...

no se quants gols vam ficar

hector ha dit...

Gràcies a que em vau passar la bola vaig marcar

hector ha dit...

jo estava una mica cansat

hector ha dit...

tobella em podries treure al primer quart i a l'últim quart sisplau es que em canso suo y despres em refredo

hector ha dit...

adeu

Anònim ha dit...

molt beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ajaaajja

secreto ha dit...

un altre partit perfi

hector ha dit...

hola

hector ha dit...

vam guanyar el partit

hector ha dit...

jo no vaig poder anar perque em feia mal el coi i nomes arrivar a casa em vaig anar al llit

hector ha dit...

avui me despertat a les tres del mati perque em feia mal tot el cos i avui ja estic millor perque me pres el dalsi

hector ha dit...

qui es secreto

hector ha dit...

tobella cuan es el proxim partit

hector ha dit...

contra qui juguem

hector ha dit...

adeu