dilluns, 27 de febrer del 2012

Infant Jesus "B" - Sant Miquel Aleví

Jornada a priori complicada en front de l'únic equip invicte d'aquesta fase. Però que amb una bona actitud en defensa i un  gran encert amb els tirs de tres punts, set triples en total, vam poder endur-nos una victòria en una pista complicada.

Vam començar el partit,  un pel adormides, encaixant un parcial 11-2 en els primers minuts, per sort amb un triple a les acaballes del primer període vam ajustar el marcador, per començar un segon sisè tres punts per sota en el marcador. I després d'un molt bon segon període, i un encara millor tercer, on vam fer un parcial de 4-19, ens va portar a la mitja part 20 punts per sobre en el marcador (24-44).

La segona part va començar igualada, les locals van aconseguir retallar dos punts al finalitzar el quart, però al començar el penúltim sisè, amb esforç en defensa i un molt encert en atac sobretot de dues jugadores, Escarpenter A.(10 punts i 3 triples) i Mattei C.(27 punts i 3 triples), vam poder tancar acta amb un resultat de 39-69.

A ressaltar que totes les nostres jugadores van anotar, i el gran esforç en defensa, que espero que NO decaigui i que vagi a més. A vegades només es te present el que s'aconsegueix en atac, però la defensa és igual o més important.

Felicitats pel partit!

I esperem que les baixes par malaltia que hem tingut aquesta jornada es recuperin i tornem a estar l'equip al complet per entrenar a tope!

Parcial: 1/6: 11-8, 2/6: 9-17, 3/6: 4-19, 4/6: 13-11, 5/6: 2-14, 6/6: -

PD: Aquest cap de setmana s'ha aplaçat el partit, estigueu atentes aquesta setmana que  es dirà dia i hora d'aplaçament.

 

Antoni i David.

 

8 comentaris:

laura i Gina ha dit...

Laura Arribas:Si es veritat que vam començar molt adormides pero amb esforç vam acabar tancant marcador. La 9 del altre equip i la Claudia casi es pegan de lo enfadades que estaven. ( lo de casi es pegan es un dir)
Gina:Jo tot i que no vaig estar al partit (perquè estava amb tos) vull felicitar a l'equip per la feina feta i per la "racha" que portem.Aquesta setmana ja entreno!!!

Mire ha dit...

És veritat, una nena, la "9", es va enfadar molt amb la Clàudia i la va insultar! però el partit va anar molt bé :-)

Fins al proper partit!

Mire Fíguls :)

Carol i Laura Arribas ha dit...

Carol: Tot hi que no vaig estar per lo que m'han dit va estar molt bé. Seguim així. I per cert Toni i David gracies per el suport a les lesionades. Vinga noies!:)
Laura Arribas:La Claudia sempre s'enrecordarà de la 9 això segur. Quan tornem a jugar contra infant jesús segur que es prepara. Però ,Mireia, no la va insultar però li va dir que s'en anés a la m***a. Jo crec que el arbitre hauria d'haber intervingut.

Anònim ha dit...

El partit dijous!!! Jo si que hi puc anr!!!

paula ha dit...

com diu la gina ,jo tampoc estava al partit pero vull felicitar a totes les que van anarar per la victoria del partit Estic segurisima de que veu jugar molt bé i amb moltes ganes !
felicitats

Gina ha dit...

L'anonim soc jo,la Gina .em vaig oblidar de posar el nom.

Patry ha dit...

Siiii, vam jugar molt bé!! ( vueno al principi una mica dormides i eso, però el vam dominar molt, i, adamés, portem una ratxa molt bona, 3/4 partits guanyats ! Aquest pas acabarem guanyant la lliga, ee.
Molts ànims equip !!!

polete de nata ha dit...

molt be noies a dar canya