dissabte, 4 de febrer del 2012

2 de 2.
 
Segona victòria del Handbol Aleví Sant Miquel en aquesta segona fase.
 
Gran partit dels nostres jugadors, sobretot la tercera part on han demostrat que poden rebre molta informació en una sola setmana i transmetre aquests coneixements en el camp. Al final tres parts guanyades i una perduda. 37 gols a favor i 27 en contra.
 
Destacar la gran feina de: L'Alvaro, Ramon, Víctor, Enrique i el Toni on han fet el millor quart de tota la temporada!!
 
La part negativa la falta de comportament d'alguns jugadors...
 
Ara dos setmanes de descans i a entrenar dur. El dia 24 de febrer tenim un partit molt important amb un gran equip. 
 
 

11 comentaris:

Sergi Lopez Hernandez ha dit...

el enrique va jugar molt bé com a porter tant com a jugador hem de millorar una mica el tir i les faltes.

Iñaki ha dit...

Hem fet un bon partit,als primers minuts ens a ágatas una mica la pájara ,però despres em jugar be

Anònim ha dit...

Ens va costar una mica entrar en el partit en la primera part, pero despres del temp mort vem començar a jugar com sabem. Estic mol al.lucinat amb la tercera part. No pensaba que jugarien tan be: l' Enrique va estar molt be de porter , el Toni amb una mol bona defensa i per part del Ramon , Albaro i Victor unes bones ajudes i bons tirs. Nem molt be , 2 de 2. Ara no jugarem en dos setmanes, tenim temps de entrenar i poder guañar el seguent partit. SIMO [Alex]

victor martinez ha dit...

Crec que vem fer un bon partit totes las parts ,hem fet algunes coses que ens va demanar el entrenedor com obrirnos, ajudes,colocacio a les faltes.I m´agradaria felicitar tant l´enrique i el toni que van fer un gran partit. Seguim aixi, anims campions

guillem Ginot ha dit...

jo encare que no vaig vindre he sentit que l'enrique va jugar molt bé de porter, l'alvaro, el toni, el ramón i el victor van jugar fantàstic.
Seguim aixi gullem

alex griera ha dit...

jo crec que la tercera va ser la millor llastima que la vem perdre de un gol pero sort que les altres les vem guayar i ens tenim que obrir mes

carles ha dit...

von partit en tots els aspectes, vui falicitar al toni i enrique

Toni ha dit...

Jo vaig jugar a la segona i tercera part, estic molt content i per últim vull felicitar a tothom per a la gran feina que em fet.

ALVARO BUÑUEL ha dit...

vam jugar molt be i bam obrir molts espais . i a canvi vam guanyar el partit. fins las proxima

ron ha dit...

La part perfecta va ser la 3º,sense dubtes¡ esperem seguir aixi

RON ha dit...

Companys crec que estem mantenint un bona dinàmica de joc i resultats!

Personalment penso que hauríem d'estar més atents a les jugades d'estratègia i seguir entrenant tant bè per a millorar la nostra defensa tant al jugador contrari amb pilota com sense!

ÀNIMS! AMUNT SANT MIQUEL!