divendres, 24 de febrer del 2012

Gràcies per regalar-me una nova victòria.

Avui l'equip d'hanbol aleví ha guanyat el seu tercer partit consecutiu i sisè de la temporada. Amb aquest nou resultat ja porta set jornades sense conèixer la derrota. Un partit on han dominat clarament i tan sols el tercer quart han deixat escapar un punt amb un empat a 7. Al final 11 punts de 12 i un resultat de 5 a 11 contra el Pare Manyanet. 
Felicitar personalment a l'Àlex Griera que ha estat el millor del partit.

Els jugadors han dedicat la victòria al seu entrenador que avui ha fet 23 anys. Al final del partit li han donat un pastel i un mural amb unes dedicatòries per part de cada un dels jugadors. 

17 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats alex !!!

Anònim ha dit...

felicitats alex !!!
tens rao amb lo del griera ha estat molt be







felictats soc el NACHO DE MERLO

Max ha dit...

Hola alex felicitats abui em coseguit una victoria i jo me extrenat com a porter.

max

Anònim ha dit...

El partit a estat molt be, en totes les parts em anat a una bona distancia al marcador, menys a la tercera. El partit no era molt dificil, pero es te que dir que la tercera part crec que era la mes difícil i al nacho esta
d´acord . Podriem haber guanyat totes les parts i crec que tenim que millorar molt si volem guanyar al farigola perque si juguem com al partit del manyatet es posible que perdem i no podem perdre ni un.Pero per tot lo altre: MOLT BE EQUIP I FELICITATS ALEX.
SIMO

ramon ha dit...

Va estar un bon parti i no eren molt bons pero tambe va ser dificil jugar contra el 6 i el 8.

ramon ha dit...

va estar mol be lo que li vem regalar l'alex devia d'estar bonissim aquell pastís de nubes i xuxes.

Iñaki ha dit...

El partit el vam jugar molt be encara que la tercera part la vem entrenar ,tambe dir gracias al tobella per averme deixat jugar una part quan estava desconvocat.

victor martinez ha dit...

Jo crec que vem fer gran partit l´alex hu va fer molt ,per exemple quan van expulsar al seu defensa u va aprofitar va a seguir aixi

Guillem Ginot ha dit...

el partit del dissabte va ser més fssil del que em pensava encare que la tercera part va ser més
complicada.
felicitats a l'alex griera que va jugar molt bé i també al alex pel seu aniversari

Antoni ha dit...

Jo he de felicitar a tothom per la gran feina que em fet, però vull felicitar a dues persones molt joves, a en Nacho i en Max.Crec que la tercera part l'hauríem pogut guanyar amb una mica de més esforç. Felicitats Àlex !!! I que en facis molts més!

alex ha dit...

jo crec que el que tot el partit el vem jugar molt be pero llastima la 3 part

diego. g ha dit...

jo crec el mateix que el griera .
esta molt be aixo que diu el tobella del griera pero també felicitats al simoes que es va es forsar en venir al partit

carles abaurrea ha dit...

Von partit , on el Manyanet feia mes por pel nom que pel joc que feia . Al final ens vam endur la victoria . Guanyar fora de casa es xungo pel fred o per el volum de la pilota . Espero que ens toquin rivals mes directes i amb mes nivell al llarg del campionat .

Sergi Lopez Hernandez ha dit...

felicitats tobellaª!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Felicitats!!

carles abaurrea ha dit...

Al dissabte al mati´tenim una prova de foc . Probablament al partit mes important de la temporada , a part de la final si arribem . Ens haurem de deixar la pell per guanyar l`equip mes en forma del campionat . El Farigola

pol clares ha dit...

jo estic amb el diego pero li dono una gran abraçáda a l'alex griera felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!també li dono unes felicitats a tot l'equip a esforçarvos nois