diumenge, 20 de novembre del 2011

SANT MIQUEL vs BRAVAL

Aquesta vegada a l'infantil masculí li tocava jugar contra un dels rivals més durs de la lliga, el club Bàsquet Raval. El partit va començar força bé i per sorpresa nostra ells van surtir molt adormits i nosaltres en canvi amb una gran actitud, sobre tot en defensa que ens van fer recuperar varies pilotes, però vem desaprofitar les oportunitats errant els tirs. Però a la meitat del primer quart ens van fer tres contraatacs seguits, imparables per la seva gran rapidesa i ens vem ficar per darrera, acabant el quart amb un resultat de 04/10. El segon i tercer període van estar marcats per la nostra capacitat encistelladora, ja que vem fallar molts tirs. Això va fer que a la meitat del partit, tot i haver fet una gran defensa anèssim per darrera amb un resultat de 08/33.

En el descans, ens vam animar amb una xerrada i amb diverses coses que teniem que millorar i els jugadors van surtir al camp amb la millor actitud que els he vist mai i fent un molt bon quart, guanyant-lo amb un parcial de 07/02, acabant el quart amb un resultat de 15/35. Els jugadors estaven molt animats i en el següent quart van seguir amb la mateixa actitud resistint i aguantant la mateixa diferència de 20 punts, intentant evitar que ens tanquessin acta, acabant el quart amb un resultat de 21/41. Però en l'últim quart el cansanci va començar a sorgir i ells van aprofitar-ho fent dues o tres cistelles fàcils que al final del quart van fer que ens tanquessin acta amb un resultat de 23/54.

 

04-10/06-18/08-33/15-35/21-41/23-54

Encara que va ser una altra derrota aquesta vegada la meva sensació va ser molt millor, ja que després d'observar els resultats del BRAVAL contra els altres equips vaig observar que haviem fet un gran paper, sentint-me molt orgullós de l'actitud dels jugadors i de les seves ganes. Sincerament aquesta vegada que èrem 7 heu fet el millor partit, i esper-ho que mantingueu aquesta actitud. Moltes felicitats a tots!

 

El millor del partit va ser l'Alberto, que va fer un munt d'assistències, incomptables! Va destacar també per la seva gran feina defensiva robant moltes pilotes i per la seva resitència física jugant 5 quarts seguits a un nivell màxim. Moltes felicitats!

 

-Ballús: 6 punts, 0/0 tirs lliures, 0 faltes.

-Moré: 0 punts, 0 tirs lliures, 0 faltes (això no pot ser Sergi, que vas jugar 4 quarts i sembla que no hi fossis!)

-Calzada: 2 punts, 0/0 tirs lliures, 2 faltes.

-Mendiri: 4 punts, 0/0 tirs lliures, 1 falta.

-Alegre: 2 punts, 0/0 tirs lliures, 1 falta.

-Antiza: 7 punts, 0/0 tirs lliures, 3 faltes.

-Ginot: 2 punts, 0/0 tirs lliures, 3 faltes (molt bona actitud en atac, per fi vas treure una mica de mala llet!)

 

 

 

 

4 comentaris:

Roger Longarón ha dit...

Recordeu que dimarts us entrena el Jordi perquè jo no hi seré! Bon entrenament!

bernat ha dit...

ara vigileu amb mi eh! que ja he tret la mala llet, be en primer lloc voldria felicitar-vos pel partit i tambe a l'Alberto crec que vam jugar un gran partit.
Adéu i fins dimarts

eesteve! ha dit...

Roger, em fas un favor, dis-li al Jordi que el Bernat no em defensi, que tinc por de que em doni un pilotàs a la panxa. Jaja. Jo crec que per haver jugat contra el Braval esta molt bé aquest resultat, i ja saps Bernat yo també em puc tornar agressiu. Jaja

Sergi Moré ha dit...

Em va agradar molt jugar contra el Braval, però es nota molt que em falta entrenament.En el partit estic com a espectador, no com a jugador. Quant l'Óscar, el Roger i jo estavem a la banqueta i vam veure com en Bernat treia la mala llet, vem flipar!