dissabte, 12 de novembre del 2011

CLUB BIM vs SANT MIQUEL

El partit ha començat molt bé amb una gran actitud dels jugadors del infantil masculí del CSM, que han sortit ha guanyar! El primer període l'hem guanyat 06/12, però en el segon el BIM ha despertat i s'ha posat per davant del marcador, amb un resultat de 23/20. La cosa no estava perduda ni molt menys i hem continuat apretant, destacant el joc de l'Aitor, que ha fet un partit boníssim i que hem aguantat gràcies a les seves cistelles. El partit ha continuat amb molta intensitat i al final del cinquè quart, el resultat era de 48/48. El sisè quart ha estat molt tens, marcat per un molt bon inici per part nostre que ens ha posat a sis punts per davant però més tard a causa de dos pilotes perdudes i algun que altre error el BIM a aconseguit empatar-nos 62/62, així que hi havia prorroga. A causa de que només èrem 5 jugadors al arribar a la prorroga ja estàvem morts, ens han expulsat al Sergi i ens hem quedat amb 4 jugadors i per tant hem acabat perdent, amb un resultat de 71/62, és a dir, no hem ficat cap punt a la prorroga.

Hem de millorar molt els passes ja que n'hem fallat molts al sacar de banda i no sabiem sortir de la seva pressió. Haurem de millorar també el tir sota cistella dels pivots, que han fallat cistelles claríssimes!

Per altre banda estic molt content amb l'esforç físic, ja que hem estat capaços d'arribar a la prorroga sent només 5 jugador així que felicitats!

El millor jugador del partit ha estat sens dubte l'Aitor, que després d'un mal començament de temporada ara s'ha posat les piles i amb una bona actitud s'ha sortit de manera impressionant fent cistelles molt complicades i acabant amb 32 punts, ni més ni menys! Així que moltes felicitats Aitor i segueix així!

 

-Mendiri: 32 punts, 4 faltes, 1/4 tirs lliures i un triple.

-Ginot: 12 punts, 1 falta, 0/2 tirs lliures.

-Alegre: 6 punts, 4 faltes, 0/0 tirs lliures.

-Antiza: 8 punts, 4 faltes, 0/0 tirs lliures i molt bones assistències.

-Moré: 4 punts, 5 faltes, 0/0 tirs lliures.

 

Infantil masculí

Roger Longarón.

6 comentaris:

anonimo ha dit...

L' Aitor va fer un molt bon partit pero tindria que baixar mes a defensar, i ho va fer molt be amb les meves asistencies. El Bernat tambe va jugar molt be. Jo personalment crec que haguesim guanyat si haguesim estat tots, si no, no es un equip, pero per haver sigut nomès 5 ho vem fer molt be.

Alberto Antiza

Anònim ha dit...

yo de fendia al mio alberto jaja era muy rapido i lo defendia i no todas las mias so tus asistencias mis jugadas espectaculares son unicas xd

eesteve! ha dit...

És una pena no haver pogut anar al partit, ja que la febre va poder amb mi. Pel que m'han dit van fer un partidàs i jo crec també que si aguessin sigut més aguessin guanyat, FELCITATS!!!

Sergi Moré ha dit...

Crec que tots van fer un gran partit. Al principi jo ja em notava algo raro, i va resultar que no estava gens fí.Em vaig veure en un vídeo i em vaig adonar que en el partit estava molt despistat, anava caminant, no buscava el pase, etc... estava molt malament. Crec que hauré de entrenar molt més per millorar-ho tot.
PD: A veure si al proper hi som tots.

Bernat ha dit...

Felicitats Aitor per ser el MVP del partit!
Crec que tots vam tenir una molt bona resistencia, i aconseguir empatar realment te merit.
Jo especialment vaig fallar ocasions molt clares. Espero que no em torni a passar.

charly eaea ha dit...

eaeaea, vaya asquete ser solo cinco xddddd
como el proximo no vengais todos os mato ¬¬
se aguanta hasta el quinto o sexto cuarto, despues, el cansancio y las faltas nos matan =P