dilluns, 28 de novembre del 2011

Quart partit, quarta victòria.

Jugàvem contra Stucom, un equip que l'any passat ens va guanyar i estàvem una mica nerviosos, a més teníem la baixa de dos homes alts i del nostre home més polivalent. No sabíem ben bè que ens esperava.

El primer quart va ser una mica extrany ja que tots teníem la sensació que guanyaríem aquell partit pero no érem capaços de dominar-lo.
El segon i tercer quart vem aconseguir 40 punts a favor i 26 en contra, que sumats als 20 del primer quart donaven una xifra massa elevada per nosaltres de punts encaixats.
L'últim quart, 13-6 va guanyar stucom. Pobre puntuació a favor i un altre cop masses punts en contra.

En aquest partit milloravem l'atac pero s'empobria la nostra defensa, masses faltes en contra ingènues, masses punts rebuts en contraatac, masses tirs lliures regalats. 
En atac molts triples errats, massa individualisme i poca concentració. 

Ens falta saber portar el "tempo" del partit, per contra és el millor partit en anotació de la temporada, 7 jugadors de 9 van anotar i 3 van fer més de 10 punts.


Gabriel Rubio
Júnior masculí


5 comentaris:

Roger ha dit...

Si creus que en aquest partit vem saber atacar crec que no estem gaire d'acord, ja que per a tu atacar poder deu ser tirar 50 triples i fricar-ne 3 i jugar com si anèssim a 5è de primària, en que el que pilla el rebot es fa tot el camp i tira.
No sóc el millor per criticar ja que no vaig fer cap punt en atac i en defensa vaig fer 5 faltes i em van expulsar, és cert, vaig jugar malament, però m'agota aquesta manera de jugar, tan desorganitzada, acostumat a l'any passat amb un cert ordre i alguna que altre jugada. Si seguim així, poder si que guanyem la lliga o altres partits, però sense dubte serà per mèrits individuals i no d'equip.

Anònim ha dit...

Que bo aquest equip! hauria que tractarlo millor!

Roger ha dit...

Si per a tu millorar l'atac significa tirar-nos 50 triples, dels quals fiquem tres perquè els tirem quan no els hem de tirar i jugar com nens de 5è de primària, qui pilla el rebot es fa tot el camp corrent i tira! dons aleshores no estem gaire d'acord en el concepte d'atac.
És cert que jo no vaig jugar bé, no vaig fer cap punt i vaig fer una defensa massa agresiva i em van expulsar, però sincerament m'agota jugar d'aquesta manera tant desorganitzada, acostumat a un cert ordre i alguna que altre jugada de l'any passat, i ens hem, crec jo, adaptat a l'estil de joc dels dos equips juntats que menys ens convenia.
Esper-ho que siguem capaços de rectificar, o no, com creguin tots que ens anirà millor, per alguna cosa som un equip i fer uns partis millors.

Anònim ha dit...

Gran equip, es deixa la pell! Crec que tindria que tenir-se mes cura d'ell!

Wade ha dit...

Com a jugador d'aquest equip estic molt orgullós del que estem aconseguint, ja que tot i no haver aconseguit encaixar del tot els dos equips hem sigut capaços de guanyar tots els partits disputats i una cosa no ens la treu ningu, ens hi hem deixat la pell en cadascun.
Anim Sant Miquel!