dissabte, 12 de novembre del 2011

Partit ajustat del benjamí de futbol

A les 12 puntualment ha començat el partit els entre el CSM i el Liceu Frances de Bon Soleil de Gavà.

El partit ha començat amb un domini de Sant Miquel i a la sortida d'un còrner en Dani ha marcat. El segon quart ja ha estat més igualat i en una jugada desafortunada han marcat. Hem anat al descans amb un empoat a un. Un resultat força just pel que s'estava veient al terreny de joc. Al tercer quart s'ha produit un intercanvi d'ocasion entre els dos equips, to i que ells han tingut més sort u s'ha avançat en el marcador. Faltava un quart i elbon Soleil ha sortit a per totes i ha marcat un gol que els posava 2 a 3. En quest moment els jugados locals s'han afeblit una mica, però quan faltaven 4 minuts en Jon ha marcat un gol que ens posava l'empat a tocar de nou. El gol ha estat una injecció moral per a l'equip, que tot intentar-ho en els 4 minuts restants no ha estat possible l'empat.

Ha estat un partit alegre i molt esportiu. Felicito als meus jugadors perquè avui si li han posat ganes. En defensa també han estat bé i el que avui ha fallat són els passes. Hem intentat per primera vegada una jugada de laboratori que vam treballar dijous, però s'ha quedat en intent. Nois si la treballem més, segur que donarà els seus fruits.

2-3 en un partit que el resultat just haguès estat un empat.

Xavi Angerri 

3 comentaris:

nacho ha dit...

soc el Nacho i estic decort em lo que has dit en el comentari tenim que millorar els pases iels chuts a porteria

Alex Ayala ha dit...

Soc l´Àlex. Estic d´acord amb vosaltres, s´han de millorar els passes i crec que el control de la pilota també.

ADRI ha dit...

Soc l`Adrià,jo tambe estic d`acord
amb vosaltres,em de treballar el pases i esforçarnos mes,no creieu?