dilluns, 4 de febrer del 2013

Handbol Aleví (Tres partits sense perdre)

Aquest dissabte vem tenir un partit força extrany amb el SAFA Horta. Un partit que a priori erem superiors al rival però finalment tot va quedar amb un empat.

EL partit  va tenir dues cares diferents. Per una banda un primer quart de DESASTRE on la confiança dels jugadors va ser excessiva i va provocar una derrota del primer quart una mica dolorosa. Tot i així a partir d'aquest moment les coses van anar molt millor i els tres darrers quarts varem estar a l'altura i per sobre del rival. Llàstima que sols ens vem emportar dos dels tres quarts i la cosa va acabar amb empat i que l'arbitratge en certs moment tampoc va beneficiar. Tot i així tercer partit sense perdre i em de seguir treballant.
 

5 comentaris:

Daniel Sirera ha dit...

el partit contra el safa horta es va empatar però vem sortir al primer quart molt confiats.el segon quart vem perdre però ja jugant una mica millor.El tercer ja va estar millor, ja que el vem guanyar.I per últim el quart quart que també el vem guanyara.Jo crec que el millor quart va ser el tercer.Cal treballar més.ANIMS!!!!!!!

fargas ha dit...

em de arribar a la fina!! tambe em de millorar moltes coses com : pasos i dobles
Nosaltres podem !!!

alex de merlo ha dit...

jo crec que a sigut una mica dolent el partit jo crec que auriem obrir els espais

Anònim ha dit...

Tindriem que haver passat mes la pilota,i haver obert mes els espais.Hauriem de fer menys dobles.
Nosaltres podem!!!!!

Miquel Fíguls

Anònim ha dit...

Tindriem de haber fet mes pases,
i menys dobles.Hauriem de haber obert mes els espais.
Nosaltres podem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miquel Fíguls.