dimarts, 13 de novembre del 2012

La unió fa la força

Dissabte 10 de novembre a l'escola Sant Miquel vam disputar el partit corresponent a la tercera jornada de lliga, el segon partit per a nosaltres.

Aquest cop, sense posar-se en dubte la disputa del partit per qüestions climatològiques, l'equip pre-aleví vam començar puntualment el matx.  Des del primer moment vam sortir endolladíssims, la qual cosa va comportar que amb 2 xuts de l'Alex Ayala des de fóra l'àrea tot culminant jugades col·lectives. Al segon quart vam fer un parell de gols més. Va ser un partit plàcid amb el resultat final de 8-2, 2 gols encaixats a l'últim quart, on els nens van marxar del partit abans.

El tercer quart va ser especial, a la banqueta una coral encapçalada per en Pau i en Sergi es van dedicar a animar als companys tot cantant, mentre ells culminaven en gols jugades col·lectives.

Aquest fet demostra la pinya que ha fet aquest grup, un grup d'amics, que ha d'anar creixent com a equip, una de les coses que ens portarà a fer una altra gran temporada... Arrel d'això m'agradaria enllaçar-vos la cançó introductòria d'un viedojoc (sí a vegades tenen coses bones) que m'agradaria convertir una mica en el nostre himne, en el que a mi m'agradaria aconseguir. http://youtu.be/Bbiz_gU4XNo

Us llanço una pregunta des d'aquí a tots els que ho llegiu... Quina és la vostra frase preferida de la cançó? La meva és "¡La clave està en nuestra amistad!"

Divendres marxarem plegats des de l'escola i seguirem fent pinya per a guanyar i passar-nos-ho bé plegats!!

Una abraçada virtual,

Xavi Angerri

10 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajjajajjajajja xavi estic amb tú. peró gracies a tú m'as donat mes anims aixo fa que tingui mes confiança amb el equip.
una forta abraçada NACHO

PAU ha dit...

la meva frase preferida és : TODOS A UNA.
PAU

Mare Pau ha dit...

M'agrada : "No hay nada que no podamos hacer"
Mare Pau

Anònim ha dit...

M'agrada : ¡Todos a una! PAU

Anònim ha dit...

soc el ramon la frase que m´agradat es ``por cada gol hay que pelear´´

Anònim ha dit...

Hola Xavi, tens raó que va ser un gran partit. Jo ja sé la frase que he escollit de la cançó: "Todos juntos podremos vencer." perquè si estem junts ho podrem aconseguir tot, és cert que la clau està a la nostre amistat i amb tu estem aconseguint. Ens veiem demà!!!

Max.

Anònim ha dit...

Hola Xavi, tens raó que va ser un gran partit. Jo ja sé la frase que he escollit de la cançó: "Todos juntos podremos vencer." perquè si estem junts ho podrem aconseguir tot, és cert que la clau està a la nostre amistat i amb tu estem aconseguint. Ens veiem demà!!!

Max.

ADRI ha dit...

Hola Xavi soc l'Adri, a mi m'agrada la frase de " ¡Por cada gol hay que pelear! "
Je, je...

guille germa den dani ha dit...

hola soc el guille: a mi ma agradat la de no subestimes a ningun rival, tendras que darlo todo para ganar.

Anònim ha dit...

A mi m´agrada" todos juntos podremos vencer"



DANI



jo jo jo feliz navidad de papa Noel!!!!

musica maestro