diumenge, 16 de desembre del 2012

Felicitats Pre infantil

Increïble 1ª Fase dels nostres Pre infatils de futbol sala. Tots els partits jugats han sigut genials, jugant mol bé encara que sempre hi ha coses a millorar per la segona fase. L'equip ha aconseguit quedar primers de grup amb les següents estadístiques:

 13 punts, 7 partits jugats dels quals em guanyat 6 i em perdut 1. Em sigut l'equip més golejador de la categoria amb 54 gols a favor i 14 en contra.

Mirant les estadístiques, jo crec que unes de les coses on tenim que millorar es en defensa. Però bueno, tenim que seguir així nois, jugant com sabem i millorant cada dijous els entrenaments amb ganes.

Enhorabona a tots !

Alex Pescador

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No ens queda més que dir...FELICITATS nois i tècnic...per fer-nos gaudir cada partit...justament quan tothom pensava que aquest equip havia quedat molt reduit i tenia poques possibilitats....nosaltres confiem molt en vosaltres!!!BON NADAL...

Delergats d´Esports CSM

albert de miguel ha dit...

felicitats a tots estic molt content tenim que seguir aixi