dissabte, 3 de desembre del 2011

Mistral vs St.Miquel (Pre-aleví femení)

El partit ha sigut molt interessant perquè hem demostrat tenir ganes de jugar des del primer minut fins l'últim. Ens ha faltat saber corregir els errors en el moment, em d'escoltar amb més atenció per millorar diversos aspectes. A part d'això l'actitud va ser bona, però falta treballar molt més i més dur. Em va agradar molt que juguéssim independentment del marcador, és a dir, que juguéssim sense baixar la intensitat en cap moment, sinó tot el contrari. No és fàcil de fer però vosaltres vau ser capaces!

Nenes anem pel bon camí, tot arribarà SEGUR!                                                Felicitats!

Resultat: 45-25

Anna Rull

3 comentaris:

Elena Borrás ha dit...

Gràcies Anna jo intentaré fer-ho millor del que ho estic fent.

Mireia ha dit...

vam jugar força bé però crec que podriem haver corregut més ijugar més amb equip.

Elena ha dit...

Tens raó Mireia tenim que pasar més la pilota.
Per això perdem partits, perquè no sabem treballar en equip especialment jo.
Espero que en el seguent partit no sigui coms els altres espero que treballem bastant més en equip.