dilluns, 24 d’octubre del 2011

Primer partit Handbol Aleví

Aquest cap de setmana passat l'equip d'handbol aleví ha jugat el seu primer partit contra el Safa Horta. Un partit que ha estat molt equilibrat e interesant. El resultat final dels quarts han estat: Una victòria, dos derrotes i un empat.

No ha estat un gran resultat però hem de seguir endavant i hem de lluita per aconseguir bons resultats.
Seguirem treballant amb totes les nostres forces i amb totes les nostres il·lusions i així els resultats arribaran.
 
 
Albert Pozo
Àlex Tobella

12 comentaris:

victor martinez ha dit...

vem perdre per l arbit tot i k ba estar interesant

victor martinez ha dit...

vem perdre per l arbit tot i k ba estar interesant

Diego ha dit...

Crec que el contrari va jugar una mica dur i no el van sancionar correctament, però jo m´ho vaig passar bé i crec que hem de continuar treballant dur.

diego ha dit...

sobraben les trampes

victor martinez ha dit...

Tot i que vem jugar be crec que podiem haver jugat millor.Hem de esforçarnos molt mes.

guillem ha dit...

jo dic el mateix que el victor i que treballem mes

guillem ha dit...

a i m'enolvidava el contrari va ser dur

enrique ha dit...

vem jugar bé pero no millor que ells

elena ha dit...

Felicitats nois! Veu jugar molt duri teniu que seguir així.

iñaki ha dit...

Millor no parlar del partit avera si el pròxim partit millorem

Anònim ha dit...

¡vau juguar molt be¡ ancara que agesiu perdut.

Guillem ha dit...

Si,si jo crec que vem jugar moolt bé