dissabte, 22 d’octubre del 2011

Aula-Sant Miquel: inici de la temporada!

El primer resultat de la temporada per l'infantil masculí ha estat negatiu, hem perdut 15-46, a causa de l'absència de dos jugadors que ha fet que ens quedèssim amb només sis.

El partit ha començat bé i hem anat empatats els dos primers quarts, però a partir d'aleshores el rival ha notat el nostre cansanci físic i ha apretat, tancant-nos l'acte al quart període.

Ens hem vist superats bàsicament pel seu físic i una molt bona pressió que ens han fet, molt intensa, de la qual no hem sapigut surtir gaire bé i cal dir, que encara hi ha molta feina a fer, tant en defensa com en atac i sobre tot en el posicionament en el camp.

Tot i això he acabat content per l'esforç que han posat els jugadors, que no s'han rendit en cap moment i han donat el millor de si mateixos. Esper-ho que els en els propers partits poguem enporta-nos una victòria, tot es tracta de seguir treballant.

 

Roger Longarón

8 comentaris:

Esteve Calzada ha dit...

Esteve: ha sigut un partit molt complicat a part de que erem sol 6 jugadors jugavem contra un rival difícil, ha seguir traballant y haveu-re si guanyem el pròxim partit.

Jordi ha dit...

Com a delegat de l'equip he de felicitar l'esforç d'aquests jugadors i la preparació que porta a terme el seu entrenador. Ens hem enfrontat a tot un equip i en acabar el 2n quart tan sols perdiem de 4 punts. La condició física ha estat fonamental en la derrota. Els cansament ha anat calant en els nostres jugadors. Em quedo amb els dos primers quarts i amb la intensitat amb els que els hem competit. Estic orgullós de tots ells, de la dinàmica de grups i per damunt de tot el fet de palpar els valors que volem transmetre: l'esport, l'esforç, la passió, el companyerisme, l'actidud, la responsabilitat, l'alegria, l'entusiasme, el fet de gaudir d'allò que es fa,... A continuar amb aquesta actitud!!!

marc santotomas ha dit...

L'Aula ha jugat molt bè, i això ens fa rebre una bona lliçó,i aixi esta preparats pel proxim partit.

carlos ha dit...

hubieramos aguantado algun cuarto mas si estuviesemos todos, pero faltaban dos bases...
solo eramos seis, se nos noto depues del descanso que estabamos fundidos. y luego que ellos tenian bastante calidad.

roger... Y EL MVP?? X-DD

Roger ha dit...

El MVP del àrtido es Berni, aunque en el acta solo puedo ver los 15 primeros puntos que hicimos, antes de que nos cerraran acta, de los cuales Berni hizo 10!

Anònim ha dit...

Sergi Moré:
Tal com em van parlar els meus companys sobre el Aula em vaig pensar que no faríem ni una canasta, peró si no hagués estat pel desgast físic el resultat hagués canviat bastant.
Es veritat, necessitem nous jugadors.
La meva primera experiéncia ha sigut molt bona, ja que m'ho vaig passar fantasticament.

anonimo ha dit...

Alberto: no tinc res ha dir només que si hagués estat jo guanyavem.

Berni ha dit...

Be, jo crec que la resistencia podria millorar si ens prenem amb serietat tots els entrenamets a veure si el proper partit guanyem!