dissabte, 22 d’octubre del 2011

Partit: Lycée Français vs St. Miquel. Prealeví femení.

Al principi del partit les jugadores han sortit una mica dormides, però després han despertat i han dut a terme un partit molt intens. Gràcies a això el resultat del partit a canviat totalment a favor nostre. Tot i així, falten millorar molts aspectes, ja que considero que ha estat un partit una mica caòtic.

 

He de dir que totes les jugadores han demostrat tenir ganes de jugar, una gran intensitat, el màxim esforç… però els hi falta "cap", pensar què fer en cada situació i una mica d'ordre. Per tant, ja sabem en què ens hem de centrar en els entrenaments per tal de millorar-ho. Tot i que tot té el seu temps d'aprenentatge i considero que l'estem seguint correctament.

 

Resultat: 29-50 (guanyat!)

 

Moltes FELICITATS perquè ha estat un partidàs!

(Per descomptat, gràcies a les dues jugadores que han pujat a ajudar!)

Anna Rull.

15 comentaris:

Mireia ha dit...

Hem jugat força bé encara que o podíem haver fet millor als dos primers quarts,però a partir del
3r quart hem jugat molt millor
perqué ens han ficat nomes 10
punts.

Moltes gràcies a la Sofia i a la Paulaper ajudarnos!!!

Sofia Gorostidi ha dit...

Al principi del partit ha sigut una mica complicat, però desprès hem agafat el ritme i hem guanyat.
M'agradat tornar a jugar amb les meves companyes del any passat i coneixer a les noves jugadores.
Moltes Felicitats !!!!

maria ha dit...

crec que totes em jugat molt bé,però la MVP ha estat la sofia secundada per la paula.

MARIA

Antonio ha dit...

Molt bé noies, m´agrada l´alegria amb la que comenteu el partit i us preneu el treball... continueu així.

Irene ha dit...

Jo també estic contenta, va ser el meu primer partit, m´ho vaig passar molt bé i a més vaig guanyar... Es pot demanar més?

Neila ha dit...

De segur que ho han fet molt bé, encara que jo no les he vist. El resultat no ha sigut massa igualat.

Irene García ha dit...

Totes hem jugat molt bé amb molta al·legria i lluitant tot el partit.Animan a les companyes que jugavan i cridant d'al·legria quan feien basket.El partit va estar molt bé,pero els primers quarts d'hora estavem ben dormides i no ho vem fer molt bé,pero després ens vem despertar i gracies a aixó vem guanyar!

Marta ha dit...

Em sembla que la entrenadora te raó
M'ho vais pasar molt bé

elena ha dit...

jo no vaig etsr però m'han dit que ho vareu fer genial!

elena ha dit...

Anna jo el seguent partit potser no jugo vinc a veure però no jugo.

Alicia ha dit...

Oh hem fet molt be espero que tots els partits vajin igual

Alicia ha dit...

Elena perque no jugaras ???

Marta ha dit...

Bem jugar molt bé a partir del 3er quart.
Gracies a les jugadores k van pujar a jugar Vem acabar juanyan.El primer quart ens vem adormir i el según també.Pero el seguent cop ho farem millor i l'altre també.Espero seguí així i k la entrenadora estigui molt contenta de nosaltres.


1...2...3...SANT MIQUEL

Alicia ha dit...

ya oh vem fer molt bé i si al prinsipi estavem dormidas pero vem acavar molt ve el partit,29 a 47!!

toni ha dit...

molt bé noies