dilluns, 24 d’octubre del 2011

Futbol Sala Pre-Alevin-Ntra Señora de Lourdes

Primer partido de la temporada y las cosas no pudieron ir mejor con una victoria por 6-1 con goles de Raba (2),Marc (1), Hoyos (2), Pol(1) . Destacamos el buen debut de Marc Bosch que marco el primer gol de la temporada y realizo un buen partido como todo el equipo ,aunque el resultado fue justo se fallo muchas ocasiones delante de la porteria contraria pero buen juego combinativo de pases felicidades chicos

Enviado de Samsung Mobile

13 comentaris:

Victor ha dit...

M´ho vaig passar molt bé, estava al principi una mica nerviòs perque ens faltava un jugador que crec jo que és molt bó, però no es va notar i van jugar molt bé...

Neila ha dit...

Moltes felicitats a tots! Seguiu així!

Agustí $ ha dit...

Molt bé Marc Bosch, també tot l´equip ho veu fer molt bé.
Felicitats vencedors, espero que marqueu més gols!!!!

Marc Bosch ha dit...

Moltes gràcies per tot el vostre suport. Estic molt content de formar part de l'equip.

Aleix Bergé ha dit...

Moltes felicitats a tot l´equip !!
Sou uns cracks !!!

Xavier Bergé ha dit...

HEU JUGAT MOLT BÉ,ESPERO QUE GUANYEU TOTS ELS PARTITS, AL FINAL ARRIBAREU A LA CHAMPIONS.

elena ha dit...

molt bé segur que us heu esforçat bastant!

Anònim ha dit...

Felicitats!!!! Heu jugat fenomenal (això m'han dit)

Alex Rabassó ha dit...

Jo sóc el millor de tots. (broma)

Alex Rabassó ha dit...

Ja,ja,ja :)

Marta ha dit...

Felicitats per guanyar segiu així i seres com el messi

Guillem ha dit...

molt bé nois sou molt bons tots i espero que guanyeu més partits

Xavier Berge ha dit...

Ara passereu de les champions al mundial. Molt bé Alex Hoyos,ets el meu millor amic