dilluns, 9 de febrer del 2015

PRIMERA DERROTA EN LA SEGUNDA FASE DEL ALEVÍN MASC. DE BASQUET



Tras las alegrias de los primeros encuentros en esta fase final del grupo alevín, saldados con triunfos por partidos, nos visitaba un equipo con mucho nivel de basquet pues es su deporte principal...Dominicas de Valencia...Ademas eran jugadores con un buen físico y bastante basquet en las manos y tenían uno especialmente demoledor que nos ha machacado cerca del aro..a pesar de ello, se ha intentado seguir jugando con ideas de grupo y han habido momentos buenos y otros en los que nos hemos relajado en defensa...pero en global es un buen aprendizaje si sabemos sacar conclusiones de lo que no hemos hecho bien... A seguir...

...

7 comentaris:

L.H ha dit...

No passa res, segur que el proper dia guanyareu!! Heu de perfeccionar i entrenar dur!! A més és el vostre primer any, té molt mèrit!!

Irene Farré ha dit...

Es ben cert .Entreneu dur i la jugada us sortirà millor

Carlos Cerra ha dit...

Els de l'altre equip eren molt agressius, encara que l'àrbitre no es fixava en res ens van apallissar a l' últim quart perquè el píbot de l'altre equip era altíssim i no les parava de ficar...En definitiva, encara que no vam sacar de fons bastant bé ho vam fer genial. Ánims pel següent!!

dani herrero ha dit...

otra vez sera

dani herrero ha dit...

campeones quien traerá la manta????

marti abaurrea ha dit...

haver si ganais algún partido eeeeeee

joel marcos ha dit...

Vam perdre però vam jugar molt bé.