dimarts, 23 d’abril del 2013

CSM 5 - Escola Mallorca 3

Jornada 11

CSM 5 –Escola Mallorca 3

No ha sigut un dels millors partits del benjamí. Han sortit a jugar molt tranquils i pensant que ja esta tot fet, i no es així encara nois. Hi hagut moltes individualitats i no em vist el joc en equip que últimament estàvem veien. Han faltat molts més passes i jugades en equip.

Tot i això, han aconseguit guanyar a l'Escola Mallorca 5-3.

Ens queden tres partits per jugar, guanyant un més ja ens apropiem de la primera plaça. Però nois, tenim que guanyar si o si el pròxim partit contra l'Escola Pau Romeva al seu camp i amb el joc que em fet en aquest partit patirem i molt.

Jo tinc plena confiança en aquest equip i estic segur que ho aconseguirem, però tenim que tornar a fer el nostra joc i guanyar tot el que queda per ser els millors.

Ànims que podem!

Força Benjami!

 

Alex Pescador