dissabte, 9 de març del 2013

St. Miquel vs Loreto Abat Oliva (aleví femení bàsquet)
 
Aquest partit ha sigut fàcil i còmode. Hem jugat com sabem, però encara hi ha jugadores que no treballen suficient i, consegüentment, passen per desapercebudes la major part del partit. Tot i guanyar hem de treballar totes, perquè algun cop que s'ha fet han sortit jugades d'equip molt maques. Hem de seguir esforçant-nos i no deixar de millorar. Estem millorant l'agressivitat i les ganes però encara no s'ha acabat el treball. A seguir endavant nenes!
 
Resultat: 45 - 15
 
Anna Rull Fabregat.

5 comentaris:

Irene Garcioa ha dit...

Aquest partit va estar molt bé, molt fàcil de guanyar. Vem tancar el marcador quan ells només portáven 15 punts, aixío vol dir que nosaltres teniam 45. El resultat va ser 15-45 peró vem fer més punts després de tancar el marcador. Un partit més guanyat!

Anna ha dit...

hola noies jo no vaig estar al partit,però m'han dit que heu guanyat no se de quant però segur que de molt sou molt boneeeees!

felicitatsssss!

marta vidal ha dit...

Va ser un partit bastant fàcil. Vam tancar el marcador a la cinquena part del partit 15-45 encara que desprès de tancar el marcador encara vam seguir fen més punts. L'Anna va estar molt contenta de nosaltres. UN PARTIT MÉS GUANYAT!!
Tenim que seguir així!!

Anna del pulgar ha dit...

hola noies jo no vaig estar al partit,però m'han dit que heu guanyat no se de quant però segur que de molt sou molt boneeeees!

felicitatsssss!

Elena B ha dit...

Jo crec que van jugar molt bé les nostres i va ser un partit no gaire difícil crec jo, però igualment, FELICITATS NOIES !!!!!
Però no ens podem acostumar a guanyar tenim que esforçar-nos sempre i no deixar que res ho impedeixi. MOLTES FELICITATS !!!