dissabte, 9 de maig del 2015

LYCÉE FRANÇAIS- INFANTIL FEM BQ.

Liceu Francès vs St. Miquel (infantil femení bàsquet)

Ha estat un partit en la mateixa línia que l'anterior. Hem fet un munt de jugades on totes hem participat i totes heu demostrat voler seguir lluitant i passant-vos-ho bé als partits, és amb el que jo em quedo ja que és el meu objectiu: que sigueu un equip a pista i que gaudiu. Pensar que podem acabar la temporada així em sembla genial. Queda un sol partit per acabar la lliga i espero que encara sigui millor que aquest i l'anterior (que ja han sigut molt bons). Val a dir que avui s'ha notat, però, alguna actitud negativa a banqueta i algú no ha demostrat el 100% a pista i per això certes jugadores s'han inflat a faltes... però avui ha esta una cosa puntual. Tot un avenç! M'encanta podeu veure'us jugar d'aquesta manera i alienes a tot el que pugui passar fora de la pista. Un cop més es nota la millora: a l'anada vam guanyar de 12 i avui de 21. Aquest és el camí.... FELICITATS!

Resultat: 20-41 (guanyat)

Anna Rull i Marta Lorente.