dimarts, 19 de maig del 2015

JA HAN PASSAT LES XIes OLIMPÍADES CSM...


Ha estat una jornada de atletisme, d´il.lusions, d´alegries o de no-alegries per no guanyar, de companyerisme, de convivència, de diversions, de sort o mala sort, etc...etc...en poques paraules, ha estat novament una gran jornada de FESTA ESPORTIVA de la nostra escola...

Ara simplement ens queda recordar els moments viscuts i desitjar que arribin les XIIa Olimpíades CSM...
I per recordar aqui hi teniu un avançament d´alguns dels moments d´aquesta jornada...





Grans curses i grans salts i llançaments....







I molts més instants que ens costaran d´oblidar peque va ser un jornada esplèndida, amb la col.laboració de molts profes del nostre centre i de molts alumnes de batxillerat i entrenadors que van voler afegirse a esta gran JORNADA ESPORTIVA i d´AMISTAT...





Moltes, moltes imatges més podriem fer servir per recordar aquest dia...però no tenim espai i si que les podreu trobar en la web del cole quan ja estiguin penjades... mentres aqui hem volgut deixar una mostra de centenars d´imatges que parlen per si mateixes...simplement dir MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ ....que és el més important....FINS LES PROPERES !!!!!!!








18 comentaris:

Alvaro alex.v nil ha dit...

A nosaltres ens va agradar molt les olimpiades del cole organitzades per l´Antonio.Jo no vaig anar pero espero que hagin sigut divertides.

DANI ha dit...

Espero que us ho hagueu passat molt bé,com es demostra en les fotos.

Carlos Cerra ha dit...

Em van encantar les olimpíades del cole. El que m' agradaria que es millorés seria que a la gespa i a la pista no hi haguessin objectes ni persones que molestessin les curses i també que tothom pugui guanyar al menys una medalla.

pablo corrales ha dit...

Es verdad las olimpiadas estuvieron muy bien.
Yo gané una medalla de bronce en lanzamiento de peso.
Ahora solo falta esperar a las XII olimpiadas.

Claudia Pons ha dit...

m'han agradat molt aquestes olimpíades, i felicit-ho a l'Antonio per haber-ho organitzat, i tots aquells que el van ajudar.
Aquest any han sigut una passada les olimpíades!!!!

alejandra galilea! ha dit...

A mi m´han agradat molt aquestes olimpíades organitzades per
l´ Antonio.Jo no vaig anar per dolors de esquena però com que les de l any passat em van agradar molt , aquestes d´ aquest any encara millor!!!Les fotos han estat molt xules i es veu que us ho heu passat molt bé!!!!!

Víctor ha dit...

Jo no soc ningú per donar opinió perqué em vaig posar malalt, però l'ambient que hi havia demostava que han estar divertidísimes i s'han de repetir més anys.

Valoració de la Laura H ha dit...

M'han encantat! Lo que no sap la gent és l'esforç que hi ha darrere de tot això. Pensen que les bosses cauen del cel fetes, que els llibres estan fets, que els dorsals apareixen mágicament en les moxiles dels nens...etc. Però tot el treball que hi ha darrere és per agenoiar-se i treure's el barret. Enhorabona especialment a l'Antonio. Tot ha estat magnífic, molt ben cordinat etc... Com cada any, m'ha encantat! A part d'esport hi havia molt bon ambient! Hem disfrutat amb els amics,profes... I sense enrollar-me més, dir que la meva valoració és de 1000! 💯

Irene Farré ha dit...

segur que han estat divertidíssim es.Jo no vaig poder anar per un aniverssari però pel que diuen tots segur que van ser extraordinàries!!!

Cristina ha dit...

Jo ja porto 4 anys anant a les olimpíades i trobo que es un dia únic per el col.legi.Jo crec que aquestes olimpíades han estat molt ben organitzades. Moltes felicitats! I desitjo de tot cor que es segueixin fent!!

Antonio ha dit...

Muchas gracias chicos y chicas por vuestras opiniones que seguro alimentarán las ganas de volver a caer en la tentación de mas olimpiadas...pensar que el objetivo es veros felices y que convivais entre vosotros en una jornada muy especial...si se consigue...pues GENIAL....y por supuesto no podemos olvidar a ese grupo de 6è C que con su colaboración diaria en logística, transporte, preparación de listados, medallas,,etc...etc..son los ocultos protagonistas de esta organización...MUCHAS, MUCHAS, GRACIASSSSSS

Anònim ha dit...

Molt divertides. Ens o em pasat molt bé i espero que es repeteixin. :)

Anònim ha dit...

Ja vec que tot ha estat molt bé me alegroo molt !!!

Anònim ha dit...

Perfecte les millors!!!

aleix ha dit...

les fotos molt divertides i sobretot
molt bona l´organització .EU FET MOLT BON TREBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POL T ha dit...

Ho heu organitzat molt be.Han sigut molt divertidas.Felicidades Antonio.

laura I ha dit...

Per a mi aquestes olimpíades han sigut molt divertides han estat molt organitzades,i ara per les XII

Maria Serrano ha dit...

M'ho vaig passar geniaaal!!!! Desde que vaig entrar en aquesta escola participo a les olmpíades.I estic segura de que no m'equivoco. L'Antonio está atabalat durant els mesos de la preparació però hi val la pena.