diumenge, 19 de gener del 2014

Aula - Cadet F. BQ CSM

Llàstima de primera, masses imprecisions, errors tontos, i desencert de cara l'aro... ja que en la segona part vam mostrar un millor cara!

Per part nostra, la primera part es va definir per la falta d'agressivitat per part nostra i la gran agressivitat del les locals (agressivitat a l'hora de jugar, ja que el partit va ser totalment net!).

En la segona part vam fer una passa endavant perdent la por i igualant el nivell de lluita i entrega!  Aquesta va estar molt igualada però no vam ser capaces de fer encara un esforç més per donar-li la volta al marcador.

Bones sensacions, deixant de banda la primera part... Recordeu que estem en el grup dels "bons", demostreu per que estem aquí! 

Parcials: ¼: 18-10, 2/4: 11-8, ¾: 14-10, 4/4: 13-15.

- Arribas, J.(6), Barrera, A.(5), Elipe, A.(4), Cobo, L.(10), Rueda, A.(12)- Rodriguez, L.(2), Payet, C.(2), Aldrovandi, M.(0).

 

Antoni

6 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure si millorem de cara a la resta de la temporada! Si volem podem!!
Ana

Laura Rodríguez ha dit...

Bee noies, estic d'acord que al inici vam estar fora del partit i encara que vam reaccionar tard vam lluitar molt (mis agujetas lo demuestran), hem de millorar el físic... :')

Anna Rueda ha dit...

Estic d'acord, si haguessim estat tot el partit jugant com en els ultims minuts podriem haver guanyat, el proxim serà millor! =)

irene farré ha dit...

jo també estic d'acord seguiu endavant

Anònim ha dit...

molt bé

alejandra ha dit...

estic d' acord seguiu així nois i seguiu endevant