divendres, 17 de maig del 2013

CAMPIONS !

L'equip Benjamí de Futbol Sala a s'ha proclamat campió aquesta temporada 2012-2013, després de guanyar al Grevol 3-8.

Partidás de TOTS els jugadors que han fet possible aquesta victòria merescuda i ser campions matemàticament a falta d'un partit.

Ha sigut un partit on ens ha sortit tot perfecte, em defensat tots, em fet passes, em jugat amb tranquil·litat, em jugat en equip i sobre tot felicitar al nostre porter que ha fet unes parades espectaculars.

GOLS: Pol (2), A.Verneda, Martí, A.Casanovas (2) i Dani (2)

Estic molt orgullós d'aquet equip que ho han donat tot des de el primer dia i sol em queda felicitar-los a tots per aquest any que han fet i aconseguir el que volíem tots. Enhorabona equip! I també donar les gracies a tots els pares, que sense la vostra ajuda animant a cada partit no hagués estat possible totes aquestes victòries.

Ara toca treballar i millorar encara més per la pròxima temporada.

 Força Benjamí !!!  


Alex Pescador

1 comentari:

Anònim ha dit...

El partit de 1er d'ESO de basquet a Badalona va ser perfecte!

Nico.K