dilluns, 19 de maig del 2014

Handbol aleví: Sant Miquel - Safa Horta B

Partit que vem jugar bé però que ens va faltar una mica de precisió per tal de poder guany o empatar.
El primer quart tot i fer una bona defensa ens van encaixar 10 gols, ens alguna ocasió vem badar en defensa i això es va fer notar. En atac vem estar molt bé però vem errar algunes passades importants.
El segon quart vem estar molt més fins que l'anterior i això ens va portar a la victòria. La defensa va ser extraordinària, vem vigilar molt bé la nostra esquena i no van tenir llançaments fàcils.
En atac vem tenir menys errors i vem aprofitar de més espais gràcies al moviment dels nostres jugadors.
El tercer quart va ser el pitjor. Vem abaixar molt ràpid els braços, en defensa vem estar a l'altura del primer quart però ens va faltar moviment en atac i precisió.
L'últim quart va començar molt igualat i quan anàvem empat en el marcador (2-2) vem tenir pel davant una superioritat de 2 minuts que no vem saber aprofitar, ens va faltar actitud i velocitat va ser 2 minuts molt dolents que van acabar amb un parcial de 1-4. A partir d'aquí no vem saber remuntar.
Hem tingut l'ocasió perfecta per poder empatar un partit difícil però no ho hem aprofitat.
Marcador dels quarts:7-10;9-5;1-9;5-11

Albert Pozo

2 comentaris:

Nacho De Merlo ha dit...

Jo no vaig estar tot i que ja sabeu que em vaig fer mal al genoll pero em van comunicatr que va anar bastant bé i espero jugar lo mes abans possible

fargas ha dit...

ho vem fer be, ANIMS