dilluns, 28 de gener del 2013

Handbol Aleví

Aquest cap de setmana l'equip aleví d'handbol va guanyar el seu primer partit de la segona fase. Un partit on vem dominar en gran part menys en el tercer quart on el Voramar va tenir més sort cara al llançament.
 
Tot i així no es pot parla d'un gran partit del Sant Miquel. Continuem perdent masses pilotes per passades sense mirar o per intercepcions que són fàcils de controlar.
 
En defensa en general tothom va estar a l'altura. En atac falta que alguns tinguin més empenta. S'ha de seguir treballant. Per ara tres punts de quatre possibles. Felicitar el joc ofensiu de l'Àlex Griera i Dani Sirera que altre vegada van ser desequilibrants en el partit, juntament amb les continues recuperacions de l'Àlex Ayala durant els dos quarts que va jugar i les grans parades dels nostres porters Max, Daniel i Nacho De Merlo.
 
S'ha de seguir treballant.
 
PD: Felicitar la selecció Espanyola d'handbol!! Campions del món!!

9 comentaris:

Daniel sirera ha dit...

el partit es va guanyar,encara que vem jugar malament.El meu defensa del segon quart hem va empipar una mica.Jo admeto que vaig tirar malament i pel mig, fora o a dalt ja que el porter era alt.Però alguna sí que vaig ficar...

Anònim ha dit...

soc el MAX en defensa bem estar força be i en atac va faltar pressisio dels tirs.
Pero no va ser el pitjor partit i vem guanyar.




MAX

Alex griera ha dit...

Si en principi vull felicitar a espanya per guanyar el mundial i jo el vaig anar a veure partit impressionant.En primer lloc vull dir que el partit de divendres va estar molt bé llàstima que com el tobella ha dit el tercer quart vem tirar moltes pilotes al porter i no a baix.
vull felicitar per la victora a tot l'equip i tenim que seguir guanyant

Nacho y Alex de merlo ha dit...

Gracies Tobella i Nico!!!! tenim que treballar no fer passos ni tampoc dobles ens va costar una mica el de parar al jugador i espero que ho treballem aquesta setmana....
Anims nois!!!! =) =) =) je je

Nacho y Alex de merlo ha dit...

Gracies Tobella i Nico!!!! tenim que treballar no fer passos ni tampoc dobles ens va costar una mica el de parar al jugador i espero que ho treballem aquesta setmana....
Anims nois!!!! =) =) =) je je

Nacho y Alex de merlo ha dit...

Gracies Tobella i Nico!!!! tenim que treballar no fer passos ni tampoc dobles ens va costar una mica el de parar al jugador i espero que ho treballem aquesta setmana....
Anims nois!!!! =) =) =) je je

Anònim ha dit...

El partit del divendres vem guanyar tres quarts i vem perdre un.Erem pocs pero ensvem esforsar molt jo no estava combocat com erem pocs em van dir que si podia jugar el partit despres jo vaig tenir que fer una jugada pero em va sortir malament quan va acabar el partit ens vam donar la ma.GRACIAS TOBELLA I NICO PER DEIXARME ANAR AL PARTIT¡¡¡¡¡¡ practicarem la jugada. DANIEL

Albert Pozo ha dit...

Ara heu de seguir en aquesta línia però sense deixar de treballar ja que és la manera de guanyar, d'aprendre i el més important, de gaudir jugant.

Alex de Merlo ha dit...

jo crec que estava ve Alex jo tinc que obrir espais ja ho intantare Alexi Nico dacort