dilluns, 22 de maig del 2017

Olimpiadas


Les XIII Olimpíades han estat un èxit de participació. Hem homenatjat l’Antonio Aragón pel seu gran lideratge aquests anys. El Col·legi i l’APMA li han lliurat unes plaques commemoratives i un detall per agrair-li la magnífica tasca realitzada al llarg d’aquest anys, no només organitzant les olimpíades, sinó també en la coordinació dels esports extraescolars. Moltes gràcies, Antonio!
I moltes gràcies també a tots els qui heu col·laborat, especialment a tots els pares i mares que heu participat com a atletes a les XIII Olimpíades del CSM. Un exemple per a tots. Felicitats!
I com no, a tot l’alumnat que hi ha participat i a les seves famílies, gràcies i fins l’any vinent!
A continuació, us fem arribar un extens recull fotogràfic de les XIII Olimpíades del Col·legi....
















24 comentaris:

Marc Miró ha dit...

Hola, a mi les olimpíades del CSM m' han encantat, m' ho he passat perfecte i hem d' agraÏr a l' Antonio, que sense ell, el matí del dia 20 de Maig no m' ho hauria passat tan bé. Jo, no he guanyat cap medalla, però m' he anat de l' estadi de Can Dragó amb un bon somriure, que és molt important.

Mikel Lecumberri ha dit...

Encara que no vaig anar a las olimpíades, per el que he vist a les fotos veig que ho veu passar molt bé 😃😀
Espero que hagi sigut genial!!

Anònim ha dit...

Hola nomes veure aquestes imatges em dona la sensacio que us gho vau passar molt be. Es mes important passar-so be que guanyar alguna medallla.Felicitats a tots aquets que hagueu guanyat alguna medalla

Junjie ha dit...

Jo no he anat a les olimpíades, però mirant aquestes fotos, les olimpíades del col·legi Sant Miquel han estat molt divertit per a tothom.
Tot això a estat gràcies del professor Antoni i als altres professors, sinó fossin per ells no es faria la festa d'olimpíades . Fet per Junjie .

Álvaro Fargas ha dit...

Hola, aquest any em celebrat les XIII Olimpiades!!! Han estat genials, com cada any, pero per mi aquest any han sigut molt especial...
Ja que es l'últim any de l'Antonio, jo crec que li em de donar les gracies de tot cor per tot el que ha fet per nosaltres i per les Olimpiades.
Crec que sense aquest professor tan important,les Olimpiades no haguessin sigut possibles. Pero no tot a la vida pot ser de color rosa
també hi han coses "dolentes", aquest any he vist una mica de desordre al preparar les carreras, pero si ho penso bé, es molt difícil organitzar carreras amb mes de 300 nens.

Igualment han estat fenomenals i torno a insistir, gracies a tots els professors i professores que han colaborat, ja sigui a preparar carreres o a fer fotografies...

Gracies!!!! ��������������������������������������������

Bernat Ortigosa ha dit...

Hola jo he anat un any mes a les Olimpíades.Hem de agraïr a el Sr Antonio per preparar un any mes les Olimpíades.
Antonio moltes gràcies per fer un any mes les Olimpíades del Colegi Sant Miquel .

PABLO ROMA ha dit...

JO PORTO DESDE P5 ANANT A LES OLIMPÍADES I SEMPRE SÓN UN RECORD MOLT BÓ.

L'ANY PASSAT TOTA LA CLASSE VA TREBALLAR MOLT PER FER BOSSES, I AQUEST ANY TAMBÉ, HEM AJUDAT MOLT.

VULL AGRAÏR A TOTS ELS PROFESSORS QUE INTENTEN ORGANITZAR LES CURSES, ELS QUE DONEN AIGUA, ELS QUE DIUEN ELS GUANYADORS O ELS QUE ESTAN AL BAR..... PERÒ TOTS SABEM QUE SINO FOS PER ANTONIO NO EXISTIRÍAN. MOLTES GRACIES PER CREAR-LES I PER ORGANITZAR-LES DURANT 13 ANYS.

AQUEST ANY, COM TOTS, HA SIGUT MOLT DIVERTIT I M'HO HE PASSAT GENIAL. FELICITO ALS GUANYADORS PERÒ TAMBÉ ELS PERDEDORS QUE SEGUR QUE TAMBÉ S'HAN ESFORÇAT MOLT PER ACONSEGUIR UNA MEDALLA.

COM DEIA L' ALVARO PENSO QUE AQUEST ANY HI HAGUT UN PROBLEMA DE ORGANITZACIÓ PERQUÈ, PRE EXEMPLE, A LA CURSA DE MIG FONS DE 6È VAM CÒRRER 16 PERSONES ALHORA.

L'ANY QUE VE L'ANTONIO NO HO ORGANITZARÀ PERÒ ESTIC SEGUR QUE SERAN IGUAL DE DIVERTIDES.

FINS L'ANY QUE VE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lluís Fíguls ha dit...

Hola, el dissabte 20 de maig vam fer les XIII Olimpíades. Em van encantar i m'ho vaig passar d'allò més bé. Però aquest any les Olimpíades han estat més especials, ja que és l'últim any que l'Antonio les organitza. Segurament sense ell, aquests jocs esportius no haurien sigut possibles, per això li hem de donar les gràcies.

Berta t ha dit...

En aquestes Olímpiades, jo no vaig poder participar però si que vaig anar a animar a tots. M'ho vaig passar molt bé i va ser molt divertit. Porto tots els anys anant a les Olímpiades i mai m'han deixat d'agradar. Aquest any ha sigut molt ESPECIAL i IMPORTANT perquè era l'últim any en que el nostre profe, l'Antonio, les organitzava. Hem d'estar molt agraïts a tots els professors que han ajudat ha realitzar aquest event ja que porten moltíssima feina. Vull felicitar a tots el que han guanyat alguna medalla, i als que no per haver participat i haver posat totes les ganes.

Paula ha dit...

Hola a tots i a totes!!!!!!,!
A les Tretzenes olimpiades del CSM em vaig divertir molt.Vaig esta amb les meves amigues amb les quals m'ho vaig passar d'allò més bé animan-les i estan amb elles.
En quant les carreres no em va importar gaire no guanyar ,ja que ja estic acostomada a perdre però he de dir que encara no em crec haver cadat segona a mig fons.
Tots plegats ho vem passar molt bé però s'ha de dir que tot és gràcies a l' Antonio el creador i l'organitzador de totes les olimpiades CSM.
MOLTES GRÀCIES ANTONIO !!!!!!!
I espero que tothom hagi disfrutat d'una bona jornada.
Adeu!!!!!!!

Mar ha dit...

Hola nois,jo penso que com aquestes olimpíades no hi han ningunes.Aquestes XIII olimpíades han sigut lo millor.Jo mai havia viscut ningunes olimpíades tan bones com aquestes,m'ho he passat genial i he pogut disfrutar tot un matí amb els meus companys.
Aquest és el segon any que hi vaig i no se com m'hauria pogut perdre les altres vegades.
Per mi haver tingut l'oportonitat d'ajudar a l'Antonio, en tot, ha sigut genial !L'any passat no vaig poder vindre però vaig ajudar ,ja que volia que si jo no estava present si que hi hagués una part de mi.El que si que tenia clar es que aquestes no me les perdria per res del món.Hi tenia molts motius alguns d'ells són els següents :1)Que tenia la millor classe de l'història i volia passar un rato fora de l'estona de classe amb ells
2)Que tenia el millor professor de món i 3)Que eren les últimes olimpíades que organitzava l'Antonio i no tinc cap dubte que les XIV olimpíades no arribaran a ser tant bones com les que ha organitzat el nostre profe.
Les olimpíades són una festa genial per molt que guanyis o que perdis però sempre lo més important és participar.En qualsevol event, pot passar, el que les coses no vagin com a tu t'hauria agradat(com em va passar a mi i segur que a molta més gent)però mai s'ha de perdre l'esperança perquè en la vida tot ,però tot és millorable.
Sobretot destaco que les olimpíades del 2017 han sigut les més especials del món mundial.

Gràcies Antonio, sempre et tindrem dins del nostre cor !!
I...fins la propera !!

Anònim ha dit...

Hola! Les Olimpiades d'aquest any han estat íncreïbles. Desde que estic en aquest col·legi , jo no he faltat a ningunes Olimpiades , i totes les vegades que hi he anat han estat molt divertides!
Aquest any tindria que haver anat tothom perque ha sigut l'últim any en que el nostre profe , l'Antonio , ha ajudat a aconseguir fer-les espectaculars.
L'únic que dic és que sense ell no seràn iguals...
Una salutació per a tothom!

Martina Bergé ha dit...

Les olimpíades , per a molts , aquesta paraula és molt gran , és una activitat que esperem durant mesos , una activitat que ens permet fer tot alló que ens agrada com córrer , saltar , competir individualment o en equip. Jo que he anat tots els anys , crec que aquestes han sigut possiblement les millors , les més divertides , les més emocionants. L'any que ve el nostre professor , l'Antonio ja no estarà i si l'any que ve es fessin les XIV olimpíades segurament no serien les mateixes , ni semblants , tot i que l'any que ve ja no serà el mateix no hem de perdre la esperança , pot ser que ho fassin bé.... no millor però bé...Però , no hem de pensar en el futur si no en el que vem viure el Dissabte.
Moltes gràcies per tot Antonio!!!!

Laia B ha dit...

El dissabte 20 de maig es van celebrar les darreres Olimpíades del col·legi Sant Miquel, que van esdevenir una autèntica meravella. Com cada any, he pogut participar en aquest event tan emocionant i divertit on he disfrutat de grans moments amb els meus companys, però un fet molt important ha provocat que les que es van celebrar recentment fossin més especials que d'altres, ja que era l'últim any que el meu professor { l'Antonio Aragón } les organitzava. Per aquest motiu, hem d' agraïr a totes les persones l’esforç que han mostrat per fer de les Olimpíades una festa millor. Però també hem de felicitar a tots el membres que van participar en aquestes curses amb ganes i il·lusió, que van marxar feliços d'haver gaudit d'una experiència inolvidable!!!

Alex Mata ha dit...

Las olimpiadas de este año han sido increíbles. Yo voy desde P5 pero estas han sido las mejores.Todas las cursas en las que he competido han estado fantásticas.
han sido las XIII olimpiadas de este colegio y todas las ha dirigido un mismo profesor:Antonio,mi profesor.He de felicitar a los participantes de esta y corrieron con ganas y creo que todos se fueron contentos a casa.Por cierto este año eran las últimas olimpiadas que organizaba el Antonio .Espero que se vuelvan ha hacer porque me lo paso genial

yeray ha dit...

El sábado fueron las XII olimpiadas del colegio San Miguel , evento muy importante ya que este año son las ultimas dirigidas por Antonio . Por esa razón los participante de estas olimpiadas han corrido con mas ilusión que otros años . Quiero darle muchas gracias a esa persona que si no fuera por ella todos estos años no se podrían haber realizado olimpiadas . Y como cada año me he divertido mucho y me lo he pasado genial .

SARA BATISTE ha dit...

BONA TARDA !!
BÉ, LES OLIMPIADES D'AQUEST ANY HAN SIGUT UNES DE LES MILLORS, JA QUE HEM POGUT DISFRUTAR TOTS D'AQUESTA GRAN FESTA I TAMBÉ AGRAIR-LI TOT L'ESFORÇ A L'ANTONIO, EL NOSTRE TUTOR QUE HA ESTAT DURANT TRETZE ANYS INTENTANT QUE TOT FUNCIONI PER TOTES LES ACTIVITATS QUE ORGANITZA PERQUE NOSALTRES ENS HO PASSEM MOLT BÉ.

CREC QUE DESPRÉS DE TOTES LES PROVES, NO ÉS EL MÉS IMPORTANT GUANYAR O PERDRE, SI NO PARTICIPAR, PASSAR-HO BÉ AMB ELS AMICS I DISFRUTAR L'ULTIM ANY D'OLIMPIADES AMB L'ANTONIO.

A PART DE L'ANTONIO VAN COL·LABORAR UN MUNT DE GENT, PER EXEMPLE: JAVIER M.,PROFESSORA D'EDUCACIÓ FÍSICA, ALUMNES DE SISÈ C...

PODEM ESTAR VEN AGRAÏTS DE TOTES LES ACTIVITATS QUE FEM, JA QUE MOLTES PERSONES NO TENEN NI UNA PILOTA PER JUGAR.

ESTIC SEGURA DE QUE TANT L'ANTONIO COM NOSALTRES PODEM ESTAR FELIÇOS D'AQUESTES OLIMPIADES TANT GENIALS.

LES BOSSES PLENES DE REGALS, LES BOTELLES D'AIGUA DESPRÉS DE CADA PROVA, COMPORTA TREBALL I EL TREBALL CANSANCI, EL CANSANCI HORES I LES HORES DIES, AQUELLS DIES EQUIVALEN A HORES DE DIVERSIÓ I LA DIVERSIÓ NINGÚ ENS LA TREURÀ.

GRÀCIES A TOTS ELS PROFESSORS.

SARA BATISTE

Clara Morcego ha dit...

Jo no hi vaig estar, però em fa la cosa de que tots i totes os ho vau passar súper bé els que veu anar. Os felicito a tots els guanyadors i als que no veu guanyar res també perquè vereu participar i això és el q compte.
Enhorabona a tothom especialment a l'Antonio

Adéu siau.

Biel ha dit...

Este año han sido las últimas olimpiadas que a organizado Antonio Aragón que es mi profe, también han sido las más emocionantes, divertidas y chulas. Yo ya voy desede primero de primaria y ya tengo bastante experiencia en correr.

Aguado ha dit...

El dissabte dia 20 de maig van ser les Olimpíades XIII d'aquest any, han sigut estupendas, m'ho vaig passat súper bé. Tot va ser gràcies, a tots els professors, pares, alumnes...que van fer possible tot això.
Va ser una experiència inolvidable, amb tants nervis, i tantes emocions.
El camí va ser molt llarg però al final tots vam arribar a la meta.

Andreu ha dit...

Simplemente increíble. Las olimpiadas siempre son muy divertidas, todo y no ganar premios... No hubiesen sido posibles de Monserrat de Antonio. ¡GRACIAS ANTONIO!

Andreu ha dit...

Pero esto no acaba aquí porque Antonio es el que organiza pero hay muchos voluntarios que ayudan a que el espectáculo salga bien.
Muchas gracias a todos los ayudantes y también a todos los participantes por venir. Felicidades a los ganadores

Mikhail Ianov ha dit...

Como soy un alumno nuevo, a pesar de no poder ir a las Olimpiadas, no supe nada de que se trataban, pero muchos compañeros de todo 6º , me habló y me explico que se debía hacer,
pero por unos asuntos familiares no pude ir. Por lo que puedo ver, en las fotos estáis
todos muy contentos y, después de enterarme de que Antonio no iba a organizar las Olimpiadas del año que viene, de repente me deprimí, porque el año que viene ( si será posible, y si harán las Olimpiadas), me gustaría que Antonio las organizara de nuevo.
Que pena que Antonio se valla del colegio Sant Miquel, y que no organice más Olimpiadas, porque así, los niños de toda primaria, no sentirán exactamente la misma alegría que sintieron cuando estaba Antonio. Pero bueno, la vida no espera, y continúa, así que tenemos que seguir viviendo y intentar pensar siempre adelante.

Antonio ha dit...


Chicos, vaya por delante que no me iré del todo, sino que trabajaré en otros temas y que si puedo colaboraré, en lo que necesite el equipo organizador, con las olimpiadas San Miguel...pero lo que no puedo evitar, es el AGRADECEROS a vosotros...mis alumnos queridos de 6C, todo lo que habeis hecho por estas y las anteriores olimpiadas, pero sobretodo por éstas... y se que lo habeis hecho desinteresada y generosamente por MI y eso no tiene precio, ni tiene precio las bonitas palabras que me habeis dedicado y que no merezco...como tampoco tiene precio mi enorme APRECIO hacia vosotros y mi deseo de que sigais siendo extraordinarios alumnos pero mejores personas y que el éxito en la vida os acompaña siempre...sabeis que os QUIERO MUCHO y QUE OS DESEO TODO LO MEJOR...pero ahora intentemos dar el máximo lo que nos queda aún de curso...UN FURTE ABRAZO...
Vuestro Profe...