dijous, 19 d’abril del 2012

L'Aula, una escola molt superior en tots els sentits.

Avui dijous, els nostres jugadors del handbol aleví del Sant Miquel no han pogut amb un equip molt superior. L'Aula. 

Ha estat un partit que des del primer minut ens hem dormit i sembla que fins al final amb el resultat encontra no ens hem despertat. 
Moltes pilotes robades quan botavem, molts passes sense destí, una defensa desestrucutra, una visualització del joc nula, entre d'altres...

Però ens ha servit per adonar-nos que no sempre es pot guanyar, ara a a seguir lluitant per la lliga.


Àlex Tobella

 

8 comentaris:

iñaki ha dit...

Jo opino que ha estat un partit que encara que hagesim jugat be no hagesim guanyat potser empatar pero guanyar no pero en fi de les derrotes s'ha apren

iñaki ha dit...

PD: L'Alex te raó en que l'aula era un equip molt superior

Ron ha dit...

La veritat , tota l' estona fellan la táctica dos a dos , a ells Els i anaba perfecte,llastima a la derrota pero o em donat tot

Anònim ha dit...

Que podiem esperar d´un equip com l´aula eran molt agils, una mica nenazas y amb un bon porter. Es te que dir que sempre feien lo mateix y que si pensesim una mica la seva jugada probocadora de molts gols cara a cara amb el porter, podriam haber tallat molts pases largs. No em vigilat els vots i ens han tallat molts vots. Tinc que reconeixer que els porters Sergi y Alex han jugat molt be perque es molt dificil fer moltes parades cara a cara amb un altre jugador.Espero que ja estigui be el Alex porter, de el cop que sa donat amb la pilota y... !!!!!!!!!!SERGUI, ETS UN CRACK¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
POSDATA:
Jo crec que lo que ha dit l´Alex es veritat pero em fet poc. Estic segur que podiam donar molt mes rendiment a les nostres habilitas , es una mica
d´hora per fer la jugada perque tots els de l´equip que estem jugan tenim un paper i si no ens sincronitze i no escoltem , mai ens sortira.
Ara nomes queda un partit dificil per la lliga [FARIGOLA] y no se si penseu lo mateix que jo pero espero que guanyem la lliga i que l´amistos contra
l´altre grup sigui contra l`aula o en la festa esportiba. Pero yo vui arribar a plantarlis cara i dexarlis clar que ....

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡NOSALTRES SOM EL SANMIQUEL!!!!!!!!!!

Alex [SIMO]
¡¡¡¡¡¡¡¡¡SERGI ETS UN CRACK!!!!!!!!!!!!

Ron ha dit...

Exactamen opino lo mateix quel mister:Alex Tobella. Anims a tots!!

alex ha dit...

jo crec que l'arbit anava encontre nostre i que no vem fer ninguna jugado. Tambe no ens obriem molt.

El Tobella te moltissima rao que vem començar adormits i no deensanem be.

guillem ginot ha dit...

jo dic que va ser dificil jugar contra l'aula, era molt bo

PD:
l'aula era molt superior com dieu

Nacho Peláez ha dit...

Aquest partit contra l'aula era dificil de guanyar, van jugar molt millor que nosaltres.
Tenim que apendre a fer equip i defensar millor.